1er COMITÈ AMBIENTAL . CURS 2018-19

Resum  acta del 1er Comitè ambiental del  curs 18-19. Celebrada el dimecres dia 19 de desembre de 2018.

La patrulla verda “Els Salvatges” explica al Consell  els motius que han portat a fer aquestes patrulles de control i com s’ha organitzat aquest curs totes les tasques i projectes que fa l’ escola: hort i parades de producte ecològic, recollida d’oli, recollida de piles  i presentación al concurs Apilo, recollida de taps…

Per ajudar a fer millor la classificació de recursos,  tots els alumnes que volien es van apuntar de voluntaris. Com que va haver-hi molta participació i es van cfrear  grups que patrullarien cada dos mesos.

Cada patrulla, és autònoma , ella mateixa diu cada quan s’ha de reunir, dicta les normes i els dies d’anar  per feina. Per exemple,  la Patrulla Salvatge després d’avisar vàries vegades que no s’estava fent bé la separació de deixalles, van posar algunes multes: un dia sense pilotes i  material per jugar i un altre dia  15 minuts sense  pati.

Els 4 alumnes més grans de  la Patrulla Salvatge, van ser els responsables d’anar a Juneda, al parc de les Obagues a celebrar el Fòrum d’Escoles Verdes . Allí vam fer un grups  i un jocs. Després al mercat de projectes es va  poder explicar la nostra 1era SETMANA BIO A L’ ESCOLA” i la SETMANA PER LA SOSTENIBILITAT . Al mateix temps  es va  poder  passar a conèixer altres projectes, de les  altres escoles verdes. Ens va servir per  agafar molt bones idees i aplicar-les a la nostra escola i conèixer molta gent que lluita pel mateix: un món més sostenible.

.