HEM PARTICIPAT AL FÒRUM D’ESCOLES VERDES!

El passat 28 de Març vam tenir l’oportunitat de participar al Fòrum d’escoles verdes de Lleida, resultant ser una jornada molt intensa i enriquidora.
Per iniciar la jornada, en Jordi Bas ens va fer una xerrada molt interessant sobre els “Rapinyaires i humans, d’enemics a aliats”.
A continuació vam dur a terme la Fira de projectes. La nostra escola va presentar el projecte “Som Carmeles” i vam tenir l’oportunitat de conèixer altres projectes i activitats que s’estan duent a terme a diferents escoles. Realment considerem que va ser un intercanvi molt potent i enriquidor, on vam poder veure que algunes de les activitats que es fan ja les duem a terme a la nostra escola i altres que ens les emportem com a possibles idees i propostes per dur a terme, sinó per aquest curs, pel curs vinent.

Finalment, creiem que totes les activitats i accions que es fan són bones per seguir amb el canvi, el respecte cap el medi, la sostenibilitat i entre tots reduïm la petjada ecològica! Seguim endavant!

Aquí teniu un petit recull de fotos de la jornada.