XERREM SOBRE SEXUALITAT

El passat divendres 25 de febrer vam fer una xerrada sobre sexualitat amb unes noies que treballen a l’oficina jove de la Segarra. En un principi els i les Picasso es van trobar una mica cohibits, però de mica en mica, gràcies a les activitats que tenien preparades es van anar sentint més a gust i van sorgir preguntes força interessants.
Els van comentar que havien de tenir molt clar que les úniques persones que manen del seu cos són ells i elles, i que han de posar uns límits i no deixar-los traspassar.
Segurament que encara resulta un tema tabú, però és important anar-ne parlant per tal de resoldre els seus dubtes.
Esperem que aquesta xerrada sigui la primera de moltes d’altres.

Aquí us deixem algunes imatges de la xerrada.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>