Xerrada dels mossos sobre els perills de les xarxes socials

El divendres 23 de novembre, els alumnes de 5è i de 6è, vam escoltar una xerrada dels mossos d ‘esquadra. Va venir una mossa que ens va explicar els perills de les xarxes socials. Ens van alertar sobre unes persones que es diuen pedòfils, que busquen nens i nenes despullats per les xarxes socials. Sobretot ens van dir, que si mai ens passa això, ho hem d’avisar a algun adult o pare i mare. Els mossos venen a les escoles a parlar d’aquest tema perquè axí no li passi a ningú.

Pares, famílies, si voleu més informació sobre aquest tema podeu consultar les següents pàgines:

Internet Segura