TORNEM DE VACANCES AMB UN REGAL PER L’ AMIC INVISIBLE

El 9 de gener vam tornar altre cop a l’ escola. A primera hora ens vam intercanviar els regals de l’ amic invisible. Tots els regals van ser molt creatius i molt currats, els haviem de fer  manualment amb materials de rebuig  o reciclat.  A continuació  els vam portar a l’ entrada principal  del col·legi per exposar-los uns quants dies. Aquesta exposició de treballs, és excel·lent i molt divertida. Sempre que hi  passem per davant ens aturem per mirar els treballs que han fet la resta de companys. Hi ha unes idees genials.

?

Seguidament el CS, amb el xec-regal que va arribar a l’ aula, vam escollir uns joc,  “Polilla tramposa”“Fantasma  Blitz” , els vam comprar per internet i amb  dos dies, els d’ Amazon,   ens  els han portat.

La classe dels pagesos

reduida