TROBADA D’ESCOLES VERDES AL FORUM

Ahir dia 4 de desembre del 2018 les 4 nenes de la Patrulla Salvatge vam anar a la trobada d’ Escoles Verdes que se celebrava a l’ Ecocamp de les Obagues de Juneda. Quan vam arribar vam fer uns grups amb els diferents alumnes de  les 14  escoles participants i  les monitores de cada grup ens van presentar  diferents jocs per conèixer-nos, com el joc del pistoler, el rellotge… Seguidament ens van explicar un conte i  vam fer una sopa de lletres. Finalment vam fer un mural –resum d’escoles verdes.

Després d’ esmorzar es va  fer el Mercat de Projectes on cada escola va porta un plafó –mural de l’ experiència que volia donar a conèixer. Les membres de la Patrulla Salvatge  vam presentar  la Setmana Bio i la Setmana  de la Mobilitat.

Desprès de dinar vam anar a veure els animals que hi havia a la granja d’allà i al cap d’ una estona l’ autocar ja ens esperava per a fer la ruta de tornada.

Ens ho vam passar molt be i vam veure moltes coses que proposarem que es puguin  fer  aquí,  a l’ Escola Sant Gil.

Laia, Sorana, Maria i Francisca.