MOSSEN FERMIN ENS CONVIDA A COL·LABORAR A LA REVISTA LLOBREGÓS

El dilluns dia 4 d’ octubre , Mossen Fermin Manteca,  un dels fundadors de la revista Llobregós  ara fa 14 anys, va venir a convidar als alumnes de cicle superior  a col·laborar a la revista.

Va explicar  que és una notícia i que calia fer per fer-la.   El més important és respondre a les preguntes: QUÈ? QUI?, COM?, QUAN? QUANTS? ON?  i si cal  es pot afegir  COMPLEMENTS, és a dir, informació que es pot treure en cas que no hi hagi espai per publicar.

L’ escrit ha de ser en 3era persona, les frases han de ser complertes, amb verb, ben estrucuturades i s’ ha  d’ intentar  explicar el màxim amb el mínims de paraules.

Finalment,  els alumnes entussiasmats amb la iniciativa, ens vam comprometre a fer per equips 3 notícies per publicar en una pàgina   de la revista.Vam posar el títol d’ “ESCOLES DEL LLOBREGÓS”  a aquesta nova secció.

Avui a classe hem fet una valoració del que vàrem aprendre  amb aquesta activitat.

Els pagesos de 5è

fermin-reduit