“LA VOLTA AL MÓN EN 80 DIES”

L’alumnat de cicle superior durant el primer trimestre hem estat treballant l’obra de teatre de “La volta al món en 80 dies” de Jules Verne, ja que va lligada amb el projecte d’escola “Fent camí pel món”.
Un trimestre molt intens amb càstings, assajos, decorats, moments de nervis… però tot aquest esforç ha valgut molt la pena perquè tots hem après a treballar en equip. Hem vist que tots nosaltres érem importants perquè sortís bé. Tutores i alumnat hem funcionat com un engranatge, hem connectat i això s’ha vist en el resultat final.

Només cal felicitar a tots els actors i actrius de l’obra, ho han fet molt bé donant el màxim en tot moment.

Esperem que el públic hagi gaudit tant com nosaltres.

FOTOGRAFIES

VÍDEO DEL TEATRE