SORTIDA A L’AURÓ NATURA

El dimarts 21 de febrer, els i les alumnes de cicle inicial vam anar a l’Auró Natura. Estem estudiant els animals i en vam poder veure molts i descobrir coses noves al mateix temps que ens vam convertir en autèntics pagesos i pageses.

Vam poder veure cabres i ovelles a qui vam donar menjar, un conill a qui vam poder acariciar i una gallina de qui vam observar els ous. També vam aprendre molt sobre un ruc i un cavall que viuen junts i comparteixen el seu menjar preferit: pa sec. Per últim, vam poder veure un porc vietnamita que s’ho menja tot i més. En acabar, vam parlar de tots els animals que havíem vist i vam fer preguntes a la Leila i l’Aisha, qui ens van explicar moltes curiositats dels animals que tenen. Vam marxar amb un munt d’informació nova per seguir treballant els animals de granja a la classe.

A més, ens van explicar un conte sobre una ovella que vam escoltar amb les orelles ben obertes. Ens va agradar tant que vam fer un imant de record per endur-nos a casa.

Vam passar un molt bon dia envoltats d’animals i de natura.

Podeu veure les fotos clicant en aquest enllaç.