Comencem l’Apadrinament Lector!

Aquest curs, els i les alumnes de l’Escola Sant Gil tornem a fer de padrins/es i fillols/es per compartir estones de lectura entre petits i grans.

La setmana passada vam iniciar l’apadrinament amb una sessió de presentació dels padrins/es i els fillols/les. Ens vam conèixer i vam signar el nostre contracte d’apadrinament per comprometre’ns i ajudar-nos mútuament a millorar i gaudir la lectura. A partir d’ara, i durant unes quantes setmanes, seguirem trobar-nos per llegir un llibre de forma compartida. Segur que aprendrem moltíssim i passarem una bona estona.

Podeu veure algunes fotos en aquest enllaç.