SORTIDA A BARCELONA

Els científics hem anat a Barcelona a conèixer més bé els diferents transports. Per poder arribar a temps vam haver de ser molt matiners a la plaça de la Creu. Un cop hi vam ser tots vam pujar a l’autocar i ens va portar directament a la Terminal 1 de l’Aeroport del Prat. Allà ens esperava el nostre guia, el Quim, que ens va acompanyar durant tot el dia.
La primera parada del nostre viatge va ser a l’aeroport on vam poder visitar la T1. El Quim ens va explicar tot allò que calia fer si volíem agafar un avió. Després vam agafar l’autobús llençadora i ens va portar cap a la T2 per poder agafar el tren en direcció a l’estació de Sants. Vam poder observar que la T2 era més velleta que la T1. Vam esperar el tren a l’andana mentre el Quim ens continuava explicant coses sobre els transports, en aquest cas sobre el tren. Un cop el tren va arribar vam pujar-hi i vam anar a l’estació de Sants. Quan vam arribar-hi vam poder veure que tenia força semblances amb l’aeroport.
Un cop a Sants ens vam dirigir al Parc de l’Espanya Industrial on vam fer una parada per poder carregar les piles ja que estàvem força cansats de tant caminar. Mentre anàvem al parc vam veure uns tobogans molt divertits i hi vam poder pujar unes quantes vegades.
Després de dinar vam anar una altra vegada cap a l’estació, aquest cop per poder agafar el metro direcció a Drassanes. Un cop allà vam anar al passeig marítim on ens esperaven per pujar a les Golondrinas. La nostra embarcació es deia Encarnació, era la més antiga de totes. Amb l’Encarnación vam anar a dornar un tomb per tot el port on vam veure diferents tipus de vaixells.
Va ser molt interessant.
A les 16:30 ens vam reunir amb els nostres companys de cicle superior i vam tornar cap a Torà.

Aquí us deiexem unes quantes fotografies.