OLIMPIADES SALUDABLES A L’ ESCOLA

El dia 6 de març, a l’ escola St. Gil, els alumnes de  CM i CS  vam fer unes olimpíades a l’hora d’educació física. Van venir dos monitors, en Miquel i la Noèlia, que ens varen dir de  fer unes activitats. Cada anella del logotip seria una activitat diferent amb l’ objectiu de millorar la nostra salut: ballar, jugar amb pilotes de bàsquet fent relleus,  també activitats  d’ acro esport, és a dir fer figures amb el propi cos… Seguidament  per grups vam fer un joc per aprendre quins eren els bons i mals hàbits, consistia en què els que tenien la pinça marró  havia de córrer per la pista de bàsquet,   els que tenien la pinça rosa ( amb eslògans de hàbits dolents) els  havien d’ atrapar  i els que tenien la pinça verda (amb eslògans de hàbits bons)  havien de salvar als marrons que estaven pillats i aquests  no podien atrapar als rosa.  Al final vam pelar fruites i ens les vàrem  menjar. Ens van recomanar de no jugar massa estona amb les joguines tecnològiques   ja que aquestes ens prenen el temps de fer esport.

Va agradar moltíssim tota l’ activitat  i ens ajudarà a conscienciar-nos de que cal  fer esport, menjar més fruita i menys llaminadures i brioxeria.

El dia següent  ens vam trobar una sorpresa regal damunt la taula de classe:  un bol per menjar fruita, un quatre sabaters per jugar  i una pissarra magnètica per apuntar  els minuts d’ exercici  que fem cada dia.

cimg0200