Trobada Esportiva 4t de Primària a Guissona

Aquest dijous, dia 18 de maig, l’alumnat de 4t de Primària de les Escoles Segarra Nord: Torà, Sant Ramon i Guissona, ha participat a la Trobada Esportiva dins del marc del Pla Català de l’Esport. La jornada ha estat organitzada pel Consell Esportiu de la Segarra i les/els mestres d’Educació Física de les respectives escoles comptant també amb el suport d’alguns monitors facilitats pel mateix Consell Esportiu.

L’alumnat ha realitzat un rotatiu de diferents activitats, jocs i esports: Malabars, Hoquei, Reptes motrius, Dodgeball, Zumba i també hi havia un Inflable!

La Trobada va ser un èxit i vam poder gaudir molt de la jornada fent Activitat Física i Esport!! 💪

En aquest enllaç podreu visualitzar les fotos i alguns vídeos de la jornada