ENGEGUEM L’HORT

Un dels grans reptes que tenim aquest any és començar a engegar l’hort. La classe de Picasso s’ha posat mans a la feina i ha dissenyat diferents maquetes per saber diferents possibles distribucions de l’hort. Cada equip ha fet la seva proposta.
Per saber quina distribució tirava endavant vam fer una exposició a les diferents classes i cada una havia d’escollir la quina creia millor. Quan vam llegir les opinions i els diferents vots vam poder veure que no hi havia una maqueta millor sinó que cada una tenia alguna cosa interessant. Així que de les tres en vam fer una.
Ara només ens queda veure si la distribució que hem fet serà la més adient, però això només ho sabrem un cop comencem a treballar-hi. A mesura que anem plantant, vagin creixent les hortalisses i anem regant, anirem veient els avantatges i els inconvenients de la proposta final.
Ara entre tota l’escola ja podem començar a plantar i fer una bona organització del treball perquè el nostre hort creixi.
Us anirem informant de cada pas!

Aquí teniu unes fotografies del treball de les maquetes.