ELS ALUMNES DE L’ESCOLA VAN A CONÈIXER LA COMARCA

El passat dia 10 de març l’alumnat de Cicle Mitjà i  Superior de l’Escola Sant Gil va realitzar una sortida comarcal  per conèixer diferents activitats de la Segarra.

Per una part, el Cicle Mitjà va començar visitant la deixalleria Comarcal mentre els del Superior van anar a Ratera a visitar la potabilitzadora per a veure  com es tractava l’aigua procedent del Canal d’Urgell que abasta els pobles de la comarca.  El Jordi, encarregat de la instal·lació,   els va ensenyar tot el funcionament de la planta i els alumnes van descobrir que tres pobles de la Segarra no hi participaven: Torà, Biosca i Sanaüja, on els arriba l’aigua d’altres indrets.

Després d’aquella visita, els del Cicle Mitjà van visitar el Museu Eduard Camps i les restes arqueològiques romanes de Guissona, mentre que els del Cicle Superior van fer una ruta modernista per  Guissona acompanyats per l’arqueòleg-historiador David Castellana, cosa que els va ajudar a descobrir el modernisme que estan estudiant aquests any per presentar-ho al Caixa Fòrum.