EL CICLE SUPERIOR VIU UNA DIADA DE SANT JORDI DIFERENT

L’alumnat de cicle superior de l’ escola de Torà, el 23 d abril, es va aixecar amb molta alegria per poder gaudir d’una diada  especial. Els de 6è organitzaven una parada de roses i van aconseguir l’objectiu que havíen planificat a classe de matemàtiques ( vendres roses i rosers a 4 i 12€). El benefici va ser positiu i l’escola decidirà a què ho destina.

Els de 5è van fer un treball de recerca de països en anglès i van acabar el matí fent un assaig de sardanes.

A la tarda, la gran sorpresa va ser la teatrelització, per part del professorat, de la llegenda de Sant Jordi en versió còmica. Tots els nens i nenes van recitar uns bonics poemes per commemorar la diada. El poema de  cicle superior va ser RETORN de Joan Margarit, un poeta fill de Sanahuja que va morir fa uns mesos. Un poema mediambiental sobre l’impacte de les escombreries en el medi, molt adequat a l’eix transversal que aquest curs treballa l’escola.

Finalment va acabar la diada a l’escola amb una gran ballada de sardanes per cursos.