UNA MONA MOLT ESPORTIVA

El dia 31 de març vam celebrar la Mona a l’escola Sant Gil.

Al matí els nens i nenes d’infantil van fer una caminada a la Font dels Dolors. S’ho van passar d’allò més bé corrent, jugant i saltant.

Els nens i nenes de primària vam anar a fer una pedalada a diferents llocs dels entorns de Torà.

-Primer i segon vam anar al Pont del Diable, allà vam escalar, córrer, jugar a l’stop, buscar ous i moltes més coses divertides.

-Tercer i quart van anar a Sant Miquel de Fontanet i no es van cansar gens!

-Cinquè i sisè, els més grans de l’escola, van fer una ruta molt llarga i van anar a visitar el monestir de Cellers.

Tots els cursos vam menjar la mona, estava boníssima, l’havíem preparat el dia abans per tenir-la llesta per l’excursió.

A la tarda vam fer una manualitat per decorar uns ous fets amb fang a l’estil de cada país. Van quedar molt bonics!

Voleu veure que bé ens ho vam passar? Aquí us deixem l’enllaç per veure les fotos i algun vídeo.

Redactat per: La classe de Kènia.