UN NADAL PLE DE VALORS

El divendres 14 de desembre, tots els nens i nenes de l’Escola, vam anar a l’església del poble a fer el 21è Concert de Nadal. Dies endarrere,però, vam practicar les nostres actuacions del concert a l’escola i també vam fer assajos generals a l’església perquè ens sortís cada vegada millor.
El lema d’aquest any és “Un Nadal ple de valors”. Li vam posar aquest títol perquè tots els poemes recitats estaven relacionats amb els valors i les emocions.
Al llarg del concert vam poder escoltar poemes, Nadales i cançons amb flauta. Al final, vam presentar el videoclip de la cançó d’Álvaro Soler “Sempre brilla el sol” que vam preparar tots els nens i nenes del Sant Gil en motiu de la Marató d’aquest any. Va ser tot un èxit!!!
Per finalitzar el concert vam cantar tots junts aquesta cançó i vam aconseguir que a l’Església sortís el sol.
Enguany es va tornar a fer la venda de calendaris amb les nostres fotografies. Vam sortir tan guapos que es van vendre molt ràpid.

Moltes gràcies per venir-nos a veure, va ser una tarda FANTÀSTICA!!!

Videoclip de la Marató
Fotografies del concert

La classe dels forners i les forneres