FEM LA NOSTRA MONA!

Hola nenes i nens del Sant Gil!!

Ja estem en la setmana de vacances, una setmana diferent a altres anys. Aquest any hem d’estar a casa amb els pares i mares. Gaudiu d’ells i de les diferents estones del dia.

Per aquest motiu, us volem proposar que ja que a l’escola no vam podem fer la nostra mona com cada any,… Doncs perquè no la feu a casa?

Us animem a fer la vostra pròpia mona, decorant-la al vostre gust. Segur que us sortiran unes mones ben originals i creatives. I sobretot, segur que estaran per llepar-s’hi els dits.

Us passem la recepta que fem servir a l’escola, el dia que la fem amb vosaltres, i que quan ens la mengem, dieu que està tant bona…

RECEPTA: MONA DEL SANT GIL

INGREDIENTS:

• 3 ous
  • 1 iogurt
  • 2 mides de iogurt de sucre
  • 1 mida de iogurt d’oli
  • Mona de Pascua de chocolate | Recetamelo1 sobre de llevat
  • 3 mides de iogurt de farina
  • el suc d’una taronja
  • xocolata fondant per desfer (nestle postres)
  • crema de xocolata (nutella o semblant)
  • lacasitos o ous petits de xocolata per decorar
  • plomalls de colors
  • fideus de xocolata de colors.

PASSOS A SEGUIR:

1. Barregem ingredients en aquest ordre: batem els ous, afegim el sucre, el iogurt, l’oli, el sobre de llevat, la farina tamizada i el suc d’una taronja.
  2. Escalfem el forn a dalt i a baix a 190 graus
  3. Posem paper de forn en un motlle rodò.
  4. Posem tota la barreja dins el motlle i ho posem al forn a 170 graus uns 30 min a mitja alçada i només amb escalfor de baix.
  5. Quan el pa de pessic es refredi, el tallem per la meitat i li posem crema de cacao o melmelada (segons el vostre gust)
  6. Tornem a juntarles dues meitats i desfem el xocolata fondant, li posem per sobre el pa de pessic.
  7. Per últim, el decorem amb lacasitos o ous de xocolata petits, li posem fideus de colors i els plomalls de colors.

Espero que us atreviu a fer-la, passareu una estona ben bonica amb els vostres fills. A ells els hi agradarà molt fer-ho.

Una abraçada ben forta a tots!! Pensem molt en vosaltres.

#joemquedoacasa

1. MARTA PADULLES QUEROL

Bones, nosaltres ja hem fet el pa de pessic, avui toca fer els ous i el conill de xocolata, quan la tinguem acabada us enviem una fotografia. Una abraçada,

2. Laura Meix