Ràdio Avià: 9è programa

I ara són els alumnes de 6è que fan els programes de Ràdio Avià.

Aquest programa l’han realitzat el Pau Ribera, el Nil Miró, l’Aina Montagut, la Diana Smarandeanu, la Rosa Medina, el Pau Casals, el Ramon Candàliga, el Nacho Clavell, el Marc Gonfaus i el Guillem Cols.

Esperem els vostres comentaris!

La notícia “Tindrem prou aigua?” realitzada per un grup d’alumnes de 6è (Anna, Youssef, Laia i Eudald), ha quedat entre les 3 notícies millor classificades del concurs DiguesCom de la COMRàdio. Moltes Felicitats!!! Si la voleu escoltar ho podeu fer aquí al bloc de l’escola.

I notícia d’última hora! Els alumnes de 6è han rebut el 3r premi del concurs ‘El Recorregut de l’energia’! MOLTES FELICITATS A TOTS!!!

1. teresa

Ja arrribem a final de curs i s’acaben els programes. M’agrada felicitar l’equip redactor de cada setmana perque se l’esforç que hi posen i la il.lusió que els fa rebre comentaris. Ho feu molt bé.
    Aquesta setmana una triple felicitació al grup de sisè: pel programa, per ser finalistes al DIGUES COM, i pel tercer premi en el concurs El recorregut de l’energia.
    La satisfacció no l’heu de tenir pels premis, l’heu de tenir pel vostre treball.
    Moltes felicitats a vosaltres i a la Carme Freixa.