El 10è programa de Ràdio Avià

Aquest és l’últim programa de ràdio d’aquest curs. Però de seguida tornarem a ser al setembre i seguirem oferint-vos nous programes de Ràdio Avià.

L’Anna, la Laia, l’Eudald, el Youssef, la Carlota, la Sheila, la Paula, l’Elena i la Berta de 6è han estat els encarregats de fer aquest 10è programa.

Esperem que us agradi i que ens feu arribar els vostres comentaris!

1. Elena

M’ha agradat molt el programa sobretot l’entrevista a Carme Chacón o imita molt però que molt be cada com que l’escolto em pixo de riure jejejejeje. Tot hi que l’any que bé no hi sigui espero entrar a la web i escoltar aquests magnifics programes de ràdio. Adéu!!!!!

2. SHEILA

hola, va ser molt divertit fer el programa de ràdio.
    Sí, l’any que ve encara que no hi sigui també espero escoltar els programes de ràdio!!!

adeuuu