Arriba el 3r programa de Ràdio Avià

dsc09520_2.jpg

Després d’uns dies d’espera… arriba el 3r programa de Ràdio d’aquest curs!

La Paula, la Georgiana, la Maryam, el Sergi B i l’Aleix de 6è hem estat els redactors d’aquest programa. Ens ho hem passat molt bé, hem après moltes coses i hem rigut molt, així ho podreu escoltar a les pífies del final del programa. Esperem que us agradi i que ens feu arribar els vostres comentaris.

Escolta’l

1. Míriam

Ei! Cada vegada els feu millor els programes. M’he fet un fart de riure amb l’apartat de les pifies, és boníssim!! M’ha agradat molt escoltar música d’altres paísos, és molt interessant. Ah! Penso que les entrevistes fan molt més amè el programa. Continueu treballant i ànims, que la ràdio és GENIAL!!!! Molt besis.

2. Mohamed Alí Sicana

M’encata la radio k esteu fent. Mola molt, l’escolto cada dia i mai em quedu cansat es que sou l’ho que no hi ha. Soc d’Avià i mai endavinareu qui soooooooooooc, el meu nom comença per N.

Va us dire qui sóc “sóc un fan de la radio”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *