Ràdio Avià

dscf3445.JPG

Hem fet el nostre primer programa de ràdio. El voleu escoltar?

L’equip radiofònic que ha fet el programa està format per:

Sergi Gendrau, Anna Viñas, Roger Font, Marta Guitó i Nil Ballús.

Ens agradaria que ens féssiu arribar la vostra opinió.

1. Ferran

Molt bon programa !
    Estem molt contents que tingueu tanta iniciativa, i de que un poble com el nostre tingui una radio tant eixerida.
    Seguiu fent programes com aquest i trionfareu !!

Visca Catalunya !!!!!
    i visca Radio Avià!!!!!
    Que cabr…………..!!!!!

2. Marta

Moltes felicitats, ho heu fet genial! Sou uns grans locutors!
    Això és el resultat del gran esforç de l’equip de mestres i nens d’Avià. Ànims i que la proposta continui molts anys!
    Marta Pla

3. Marisa

Hola nens i nenes de l’Escola Sta. M. d’Avià, sóc la Marisa, la logopeda. He escoltat la vostra ràdio i he quedat molt sorpresa, sou uns “cracs”. He trobat que estva molt ben muntat, que s’entén molt bé i que compliu molt bé els objectius principals de la ràdio que són informar i entretenir. Aquesta estona que us he escoltat he estat molt entretinguda i també m’he assebentat de moltes coses de l’escola que jo no sabia, per tant, m’heu informat molt bé. Us seguiré escoltant!. Endavant i ànims, que ho feu molt bé!!!
    Marisa, logopeda

4. JOAN

Dono gràcies a l’escola d’Avià per aquesta iniciativa tan universal.
    De permetre’m des de Roma sentir les notícies de casa i amb la llengua més preciosa de la terra, el català !.
    D’escoltar aquests emissors tan joves que van guanyant en professionalitat.
    De saber que teniu uns estudiants de magisteri en pràctiques a l’escola tan ferms ; la Mireia i els Marcs.
    Me piace sapere que in Avià a una emittente tanto giovane ed fantastica. Auguri !.
    Un abraccio
    Joan

5. Carla i Sandra

Enhorabona pel programa, és molt divertit i apreneu molt, seguiu així!
    Voliem aprofitar per felicitar als esportistes de l’escola que es van esforçar tant a les territorials, ho heu fet molt bé, fins la pròxima!