Projecte ApS a tercer

Els alumnes de 3r, juntament amb Càritas, hem realitzat un projecte d’ApS (aprenentatge servei) durant el segon trimestre. Consistia en fer una recollida de productes d’higiene per persones necessitades i es van treballar també diferents temes que hi anaven lligats. Al final es va realitzar una cloenda en la que va venir l’Anna de Càritas i ens va explicar què se n’havia fet dels productes recollits i, per acabar, es va fer una petita celebració entre tot els participants. Aquí podeu veure les fotos però, si voleu saber-ne més informació, podeu consultar la revista de l’escola en la que hi surt com a notícia.