Projecte 360º Dibuixa Avià (Cicle Inicial)

L’alumnat de Primària de l’escola ha participat en el projecte 360º Dibuixa Avià, amb la il·lustradora Clara Nubiola, comissariat pel Konvent i  la Rosa Cerarols.  La proposta té l’objectiu de crear una mirada col·lectiva sobre el municipi: realitzar una escultura urbana creada a partir de tots els dibuixos dels nens i nenes de l’escola i d’altres persones del poble i visitants.

La Clara Nubiola, ha estat a l’escola aquesta setmana per realitzar l’activitat amb els diferents grups bombolla. En primer lloc, a l’aula, ha fet una petita introducció. Després cada grup ha sortit a dibuixar amb l’objectiu d’obtenir diferents mirades i punts de vista d’Avià.

Clicant a sobre de la imatge podeu veure fotos de l’activitat amb l’alumnat de cicle inicial.