Premi Sambori 2017

El divendres, 24 de març es va realitzar al Pavelló de Suècia de Berga el lliurament dels premis Sambori 2017, corresponents a la demarcació de la Catalunya Central.

El Premi Sambori és un premi de narrativa en català dirigit als alumnes de primària, secundària i batxillerat de tots els Països Catalans.Des de 2006, Òmnium Cultural organitza i impulsa el Premi Sambori Òmnium a Catalunya, Andorra i la Catalunya Nord, tot coordinant-se amb la Fundació Sambori.

El nom de Sambori o Xarranca ve del joc de carrer i va estar escollit, per les associacions convocants del primer Premi Sambori, perquè es tracta d’un joc popular que es juga a totes les comarques de parla catalana i arreu del món.

La Jana Muixí Tomàs de 4t va ser premiada  pel seu treball  “Volem fer un pastís de xocolata però… on comprem els ingredients?”  i ha passat a la final del Premi Sambori Catalunya. Moltes felicitats!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *