Ja en són 4!

dscf3457.JPG

Després de cremar el Carnestoltes, arriba el 4t programa de Ràdio Avià.

Aquesta setmana han realitzat el programa: Maria Fígols, Paula López, David Rial i Joan Costa.

Nosaltres ens ho passem molt bé fent els programes. Esperem que vosaltres gaudiu escoltant-los. Ens agrada rebre els vostres comentaris.

El voleu escoltar?

1. Clàudia

HOLA SOC LA CLAUDIA DE 4TB I AQUEST PROGRAMA A ESTAT SUUUPER GENIAL. I VEIG QUE EL PELUT LA MASCOTA DE P-3 VA VIATGAN DE CASA EN CASA. LA CANÇO DEL PRINCIPI DE QUATRE PEDRES HI HA EL CARRER JO LES SE CONTAR MOLT BE UN, DOS, TRES, QUATRE. L’ACUDIT DE LA LAIA DE 5ÉB M’HA AGREDAT MOLT PER L’HO DEL LLADRE, LA ENDEVINALLA DE LA LAURA DE 5É NO LA HE ENTÈS GAIRE PERQUÈ HA ANAT MOLT DEPRESSA.
    A L’IVAI DE LA CUINA LI DESITGO MOLT BON VIATGE.
    M’HA AGRADAT MOLT L’HO DE LA CUINA QUANT ANAVEN DISSFRESAR D’INDIS.

ADEU I MOLTS ANIMS ELS DE LA RÀDIO
    D’AQUESTA SETMANA

2. Georgiana

HOLA

Segiu així que ca da cop ho esteu fent millor els acuditsa que han dit fan molt riure i les endevinalles casi se la resposta a totes.

ÀNIMS I ENDEVANT

3. SEVE

Hola jovent de 4t.!!!! Esteu fent uns programes que són una meravella. Qui ens havia de dir que tindríem uns locutors tan fantàstics!!!!!!!
    Moltes felicitats a tot l´equip! Seguiu així!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Marc Corominas

Hola petits periodistes!

Sóc el Marc Corominas. Pels que no em coneixeu, sóc el noi de pràctiques de 4t B.
    Grabar amb vosaltres aquest quart programa ha estat una experiència molt interessant i al mateix temps, també molt divertida.
    Satisfà veure la gran col·laboració i motivació que hi ha per part dels alumnes i mestres de l’escola, per tal de tirar endavant la Ràdio Avià.
    Penso que és una oportunitat fantàstica i que heu de disfrutar-la.
    Per tant, tan sols em queda dir-vos que tots aquells que encara no heu gaudit d’aquesta experiència, us animeu a participar-hi perquè val la pena.

Una abraçada molt forta ! i a reveure !!

5. Marta

Ei nois gairebé ja sou professionals! Els programes són molt divertits i variats. M’ha agradat la xerrada amb anglès i el rap ha sigut genial.
    Felicitats!

Marta

6. Grup d'animació COLORAINES

Hola nens i nenes!
    Som el grup d’animació Coloraines. Cada setmana escoltem la vostra ràdio, i avui em sentit la vostra noticia sobre nosaltres. Ens fa molt contents saber que us va agradar molt, perquè nosaltres ens vam divertit moltissim!
    De ben segur que l’any que ve tornarem per passar-nos ho tan o més bé que aquest any.
    Un petó de colors per tots!
    i felicitats per la ràdio!

coloraines

7. Rosa, Claudia i Noelia

Hola nens i nenes de 4t, ens encanten els programes!
    Felcitats a tothom que hi col·labora i molts anims a les mestres que ho fan possible, en especial a l’Anna Itó!