Intercanvi amb Finlàndia

Del 7 al 10 de maig, a l’escola hem rebut la visita d’un grup de sis estudiants i dues mestres de Finlàndia. L’objectiu d’aquesta visita és potenciar l’ús de la llengua anglesa a nivell oral i conèixer altres cultures i tradicions.

El primer dia es van fer presentacions, tant per part de l’alumnat  de l’escola com per dels estudiants finlandesos. El segon i el tercer dia es van preparar activitats lúdiques en anglès adreçades a l’alumnat de Primària i es va portar terme l'”English Day” (dimecres amb CI i CM i dijous amb CS). També han fet observacions i han participat en la dinàmica de les aules: als ambients d’Educació Infantil, als tallers de Cicle Inicial, a Educació Física de Cicle Superior… Finalment, el divendres es va fer una activitat de comiat conjunt.

Ha estat una experiència positiva i enriquidora per a tothom!

Kiitos!

Podeu veure imatges d’aquest intercanvi clicant a la foto: