Conte de l’aigua

A la nostra escola el tema de l’aigua ens preocupa, així com les causes que han provocat una de les sequeres més importants en els darrers anys a la nostra comarca. Per aquest motiu, els alumnes de tos els cicles hem treballat el tema de l’aigua per tal d’intentar entendre què passa i de quina manera podem contribuir a millorar el nostre entorn.

Entre tots els alumnes de primària vam redactar un conte per tal de poder sensibilitzar a les nostres famílies i als veïns del poble, de la importància de l’aigua i com ens cal actuar per no fer-ne un mal ús.

Aquí podeu veure una presentació del conte que posteriorment serà editat amb les il·lustracions de Susana Campillo.

(El vídeo tarda una mica a carregar-se…)