Arriba el 5è programa de Ràdio Avià

dscf1409.JPG

Escolteu-lo

Aquesta setmana ja tornem a tenir programa!

Els encarregats de fer-lo han estat el Roger Clemente, la Mar Montagut, la Judit Martín i el Marc Xandri que s’ho han passat d’allò més bé.

Esperem que us agradi i que ens feu arribar els vostres comentaris.

1. Marisa

Hola nois i noies de l’escola d’Avià, sóc la Marisa. Ara ja m´he convertit en una “fan” , és a dir, una gran seguidora de la vostra ràdio.
    Us felicito a tots i, especialment, al Loïck Tour, el Martí Soler i l’Alba que han explicat el conte del Papu Fred i la Lluna, Ho heu fet molt bé!.
    Marisa. La logopeda.

2. Teresa

Fer ràdio amb vosaltres i amb l’Anna és un previlegi ja que estic aprenent moltes coses i és una “passada” veure la il.lusió que hi poseu, el vostre interès per fer-ho cada dia una mica millor i sobretot lo bé que us ho passeu.
    M’afegeixo al vostre club de “fans”
    Teresa

3. Roger

M´estan agradant molt tots els programes.Cada cop són més divertits. Aquesta setmana el meu grup ha fet el programa i m´ho he passatmolt divertit. Anims i andavant !!!!!!!!!!

4. Montse

Hola nois, noies i mestres, quina meravella de ràdio que tenim! És divertida, variada i s’aprèn. Es nota que els que feu el programa us ho passeu genial. Vinga, fins la setmana que ve!
    Montse.

5. Estudiants de pràctiques

Hola nois i noies!

Som la Mireia Ferrer, el Marc Parera i el Marc Corominas. Ja fa una setmana que se’ns van acabar les pràctiques a la vostra escola, però això no vol dir que ens haguem oblidat de vosaltres. Gràcies a la ràdio Avià podem seguir des de casa tot el què feu i les coses que passen a l’escola.

Us volem donar les gràcies pel detall que ens vau regalar l’últim dia, ens va agradar molt. A més, us hem de dir que hem estat molt a gust amb tots vosaltres. I potser d’aquí uns quants anys, quan ja siguem mestres, ens tornem a veure per a l’escola.

Una abraçada molt forta per a tots!!

6. marc elias

avui he escoltat el programa de radio per primera vegada i us haig de dir que sou uns cracks!! la informació és diversa, el programa està ben estructurat i tots els col·laboradors sou bons comunicadors.
    endavant i no pareu de treballar.
    visca la radio lliure!!!