Activitats de Sant Jordi

Al matí, els infants de l’escola van participar en la IV Marató de Lectura per la llengua a la plaça de l’Ateneu, organitzada per Òmnium.

Durant l’acte, representants de l’AFA de l’escola van informar de quins eren els deu logos finalistes al concurs per escollir un nou logo per a l’AFA i quin era el guanyador.

Al mateix lloc, es va portar a terme un intercanvi de llibres organitzat per alumnes de P6.

Fotos de la Marató de lectura per a llengua i concurs de logos

A la tarda, l’alumnat de P3 va representar una versió de la llegenda de sant Jordi.

A continuació, la bibliotecària va comunicar el veredicte del 2n concurs de punts de llibre, organitzat des de la biblioteca.

Fotos de la representació de Sant Jordi i concurs de punts de llibre

Finalment, la jornada va acabar amb una activitat de lectura a l’aire lliure com a cloenda de les parelles lectores.

Fotos de la cloenda parelles lectores