7è programa

dscf3490_2.JPG

Escolta’l

Continuem passant-ho molt bé i arriba ja el setè programa.

Aquesta setmana la Laia Malé Santmartí, l’Alba Soares, el Pau Viladomat, el Marc Gàlvez i l’Adrià Vitales han estat els encarregats de fer-lo.

El vuitè es farà esperar una mica ja que amb els alumnes de sisè estem preparant les gravacions pel DIGUES COM, un programa de la COM Ràdio.

Els vostres comentaris ens agraden molt i agraim que ens els seguiu enviant.

1. maria serra

Hem escoltat a casa el programa nº 7
    i ens ha agradat molt.
    Voldriem guardar-lo en un cd o en mp3. Com ho podem fer?
    Moltes gracies si ens podeu contestar

2. Bernat i Roc Tarrés Mas

Hola amics,
    Som uns fidels oients dels programes que aneu fent. A casa com que no tenim antena de TV, no mirem cap canal, i escoltem molta ràdio. Amb l’ordinador ens agrada poder veure qui realitza el programa cada setmana.

Els pares, ens expliquen que ells també havien fet un taller ràdio, un estiu de fa 17 anys. Fins i tot encara tenen guardats els anuncis que havien enregistrat amb cintes de casset.
    Si en voleu saber més coses podeu consultar-ho al libre “El Grup de Joves d’Avià” o en alguna revista del Ressò de Ressò de l’època.

Per molt anys!

3. TONI

Hola nens i nenes del 7è programa de radio d’Avia.
    Avui els meus pares i jo hem escoltat com cada setmana el vostre programa, però aquest cop amb més emoció ja que hem pogut sentir al Pau com llegia junt amb la Mariona i el Sergi el conte de”La Roseta i els Elf”. Ens ha agradat moltíssim tant la interpretació com el conte.
    Moltes Felicitats al Pau V, a la Laia, al Marc, a l’Alba i l’Adrià.

4. Ramon

Seguim les sessions de radio que aneu fent i les trobem molt interessants.
    Des de l’ajuntament farem el possible perque aquesta activitat de l’escola pugui tenir continuitat.
    Fins dijous¡
    Ramon Orriols
    Alcalde

5. Teresa i Ramon

FELICITATS,PEL PROGRAMA!
    ENS HA AGRADAT MOLT,FELICITEM ELS
    NENS/ES I MESTRES QUE FEU POSSIBLE AQUEST PROGRAMA.

LA CANÇÓ FINAL HA ESTAT MOLT BÉ.

6. Marcel

Ei, alumnes de l’escola d’Avià! Us escric des d’Andorra, on visc i treballo. Aquí també arriben les vostres esplèndides gravacions que segueixo amb gran atenció i admiració! Féu una molt bona feina i m’agrada molt com ho esteu fent: amb espontaneïtat, gràcia i ganes de passar-ho bé! Endavant i gràcies per fer possible aquesta ràdio!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *