2n programa de Ràdio Avià

dscf3447.JPG

Aquest és el 2n programa de Ràdio Avià.

Maria Beringues, Laia Malé Marginet, Isaac Gimenez i Nicole Coma hem estat els encarregats de fer el programa d’aquesta setmana. Ens ho hem passat molt bé i esperem que us agradi. Ens agrada que ens feu arribar els vostres comentaris. Gràcies.

El voleu escoltar?

1. Júlia Muntada

hola! he estat escoltant els dos programes des de casa amb els meus pares i a tots tres ens han agradat molt. Ja estem esperant que feu el pròxim programa la setmana vinent.
    Endavant que ho feu molt bé!

2. Marta

Felicitats Maria, Laia, Isaac i Nicole. Ho heu fet molt bé! A veure si la setmana vinent escolto la resposta de les endevinalles i us animeu a explicar-ne més.
    Marta

3. Alumnes de 5è i 6è

Hola!!!!
    Som uns quants alumnes de 5è i 6è de CEIP Sant Jordi de Navàs. Avui hem escoltat el vostre programa de radio i volem felicitar a tot l’equip.
    És un programa fantàstic.
    Ah!!! “Cuideu” molt al Joan Lluís que no es torni a posar malaltó!!!

4. Jaume Fíguls

Ep! Què és això?
    Mentre vaig navegant per internet amb un submarí descapotable de segona mà que m’he comprat, acabo de descobrir un petit-gran tresor radiofònic, que … En principi pinta molt bé!!!
    Ara mateix envio un SOS per SMS a Ràdio Berga que es posin les piles, perquè la competència de Ràdio Avià és imminent!!!
    Acabeu d’entrar en un món d’infinites possibilitats… Tantes com us doni la vostra imaginació…
    Benvinguts al CLUB de la ràdio activitat!!!

5. Miquel Giménez

Hola! Sóc en Miquel, del programa de ràdio “DIGUESCOM”, de COM Ràdio.
    Tan sols felicitar-vos i donar-vos ànims, perquè ho feu però que molt i molt bé! Petons a tots i a totes!
    Miquel Giménez

6. Montse

Hola noies, nois, mestres, us he escoltat en aquest programa i m’he quedat bocabadada. M’intento imaginar el que us déu haver costat que el noticiari surti tal i com el sentim, tot el treball de recollida i elaboració durant la setmana, de posar-se d’acord el vostre equip, tots els assajos, totes les proves que potser no han sortit com volíeu i s’han de refer… És tan IMPORTANT el treball que esteu fent que no puc deixar de posar-me en contacte amb vosaltres per animar-vos i felicitar-vos. Us continuaré escoltant. Estic molt contenta que em poseu al dia tant de les notícies locals com de l’escola i que em divertiu amb les endevinalles, acudits o imitacions. ENDAVANT!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *