SEP (CI)
El grup de SEP de cicle inicial hem fet un treball sobre els nostres animals preferits i també hem jugat a escacs.
El grup de SEP de cicle inicial hem fet un treball sobre els nostres animals preferits i també hem jugat a escacs.
Els nens i les nenes de cicle inicial hem fet a classe un dossier per a millorar la convivència i treballar la prevenció contra la violència de gènere. 25N 2016
Ja hem començat l’apadrinament lector amb l’alumnat de sisè. Ara els nens i nenes de segon tenim un padrí o padrina més gran que ens ajuda a llegir dos cops per setmana. Moltes gràcies companys i companyes de 6è per la vostra col·laboració! Apadrinament lector (2n.-6è) from MGP on Vimeo.
Apadrinament lector (2n.-6è) Llegeix més »
Avui, tots els grups de Cicle Superior, hem rebut la visita de la Lorena Metaute, periodista del diari Segre. Ens ha fet un taller de “La Notícia”, i ara nosaltres serem els corresponsals del pati de l’escola. Esperem que llegiu els nostres articles!!
FUTURS PERIODISTES Llegeix més »
Els nens i nenes de 1r. hem anat al mercat de Fleming. Hem vist les parades i hem comprat per fer un berenar saludable.
Visita al mercat Llegeix més »
L’alumnat de 2n. ha visitat el Parc de La Mitjana i ha realitzat dos tallers: “Descoberta del bosc” i “Rastres dels animals“.
Sortida a La Mitjana Llegeix més »
Com cada any, la festa de la castanyada, ha estat oberta a tots els membres de la comunitat educativa. El dijous, els grups de 1r, van fer un taller de panellets a la cuina de l’escola, amb la col·laboració dels pares i mares. Avui divendres, hem gaudit de la celebració de la festa amb les
El passat dissabte, 22 d’octubre, una trentena d’alumnes de Cicle Inicial i Mitjà, van anar a la Pista d’atletisme de les Basses d’Alpicat a participar a la 16a edició de Miniatletisme. Van poder gaudir de diferentes activitats amb altres nens/nenes d’altres escoles de la comarca. Les característiques de les proves van ser les següents: Salts
Miniatletisme 2016 Llegeix més »
Reunió d’inici de curs Ahir vam fer la reunió general d’inici de curs amb les famílies de l’alumnat de cicle inicial (1r. i 2n.). La primera part va ser conjunta al menjador i la segona part es va realitzar a les aules. Aquí podeu veure la presentació.
Reunió Inici de curs C.Inicial Llegeix més »