Miniatletisme 2016

El passat dissabte, 22 d’octubre, una trentena d’alumnes de Cicle Inicial i Mitjà, van anar a la Pista d’atletisme de les Basses d’Alpicat a participar a la 16a edició de Miniatletisme.

img_2386

Van poder gaudir de diferentes activitats amb altres nens/nenes d’altres escoles de la comarca.

Les característiques de les proves van ser les següents: Salts (d’alçada, de llargada, de perxa, triple), llançaments , curses (de cadira de rodes, de velocitat, d’agilitat,…) marxa, jocs alternatius (paracaigudes, indiaca,…). Totes es van realitzar d’una manera lúdica i no pas competitiva, de tal manera els/les alumnes s’ho van passar molt bé!!!

&nbsp

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *