27 comentaris a “Música en sabatilles. A l’abril cada Nota val per mil!”

  1. De veritat!!! Gràcies !!! Soy un equip formidable!!! Així pasem els dies amb mes alegria!!!
    Moltissimes gràcies se que no es fàcil l’organització!!!
    Estem molt agraïts !!!!

  2. Lucía y Marina Lacarda

    Lucvía y Marina: “nos ha parecido muy chulo!, el muñeco con la bufanda roja es el que mas nos ha gustado porque seguia todas las líneas y no sa ha caído y seguía toda la musica y el ritmo y la musica de beethowen muy interesante y relajante”.

    gràcies Carles!

    1. I el guanyador/a de la família és…. La Rita! Dídac, crec que la teva germana s’ha guanyat un concert de bateria 😉

  3. Sandra López Fernández

    Hola Carles, el video d’ avui ha sigut molt xulo i estrany al mateix temps, pero estrany en forma bona jajajaja, be ha estat molt pero que molt xulo i divertit, ??
    AH! I jo soc l’ agut i tu el greu. ?

  4. Hola Carles! molt xulo l´exercici d´avuí. Em jugat tots dos a veure qui en sabia més i em aprés molt.

    Us deixo un enllaç de la obra “Pere i el llop” al Liceu. És un musical que ens ha agradat molt a casa.

    Salutacions del Dani C. i el Hugo.

    https://youtu.be/WrlxrLIkJYs

  5. Sandra López Fernández

    A sigut molt xulo el video del dia deu?? me a inpresionat??, el instrument que mas me a agradat a sigut el de la escoba?

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut