MITJANS

POEMA DE NADAL

 Hem representat el poema de Nadal que hem estat treballant a l’escola i vam memoritzar a casa!Esperem que us agradi!  Aquí teniu l’enllaç per veure’l: https://www.youtube.com/watch?v=FU_etblhTW0&feature=youtu.be Petons i abraçades dels nens i nenes de 2n!

POEMA DE NADAL Llegeix més »

VISITA DE DINAMIKS

Aquí teniu un petit recull dels moments que vam podem gaudir amb el científic Dani del programa Dinamiks. Vam aprendre moltes coses de ciència tot gaudint amb un munt d’experiments. Va ser espectacular! Moltes gràcies Dani i Mar per la vostra visita!

VISITA DE DINAMIKS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut