Hola a tothom!! Benvinguts al nou curs!! Els nens i nenes de P5B estem molt contents perquè avui ens hem fet la nostra primera foto de grup!! Oi que estem guapos?? Aprofitem també per dir-vos que ja hem començat a treballar en el nostre primer projecte que és el nom de la nostra classe: LES […]


