portada

Hola a tothom!! Benvinguts al nou curs!! Els nens i nenes de P5B estem molt contents perquè avui ens hem fet la nostra primera foto de grup!! Oi que estem guapos?? Aprofitem també per dir-vos que ja hem començat a treballar en el nostre primer projecte que és el nom de la nostra classe: LES […]

Llegeix més »

HOLA FAMÍLIES!!! ELS DRACS I ELS SUPERHEROIS US DONEM LA BENVINGUDA AL BLOC DE P4!!! A PARTIR D’AVUI ANIREM PENJANT DIFERENTS COSES QUE FEM A LA CLASSE AL LLARG DEL CURS.  ESPEREM QUE ENS SEGUIU, QUE COMENTEU I QUE ESTIGUEU BEN INFORMATS!!! UNA ABRAÇADA

Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut