VÍDEO REUNIÓ ECODELEGATS I DELEGADES. La data de recollida de les propostes serà el 9 d’abril.
UN DIA A LA SESSIÓ DE PSICOMOTRICITAT ENS VAM TROBAR UNA SORPRESA…EL GIMNÀS S’HAVIA CONVERTIT EN UN CIRC!!! LA COMPANYIA DE “EL NEGRO Y EL FLACO” ENS HAN VINGUT A VISITAR PER MOSTRAR-NOS EL MÓN DEL CIRC I ELS MALABARS. HEM POGUT JUGAR A JOCS MALABARS AMB: ANELLES, MACES, PILOTES, PLATS XINESOS I DIÀBOLOS. MIREU
TALLER DE CIRC P5 Llegeix més »