portada

JOCS AL PATI

Gràcies AFI!! Els nens i nenes de l’escola ja poden gaudir de més jocs al pati! L’Afi ens ha pintat diferents jocs per poder fer més divertida les estones d’esbarjo. Per cert, els hi encanta i s’ho passen molt bé jugant. Gràcies per la vostra col·laboració i ajuda.

JOCS AL PATI Llegeix més »

SORTIDA KEITH HARING

El passat més de març els i les alumnes de segon vam poder gaudir d’un bonic dia pels carrers del centre de la ciutat de Barcelona. El nostre objectiu era veure el mural que l’artista Keith Haring va pintar a la nostra ciutat, però també vam aprofitar per visitar alguns llocs i carrers emblemàtics de

SORTIDA KEITH HARING Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut