PETITS

L’HIVERN HA ARRIBAT A P3!

Hola de nou famílies! Quin fred que està fent aquests dies…! Nosaltres ja ens vam preparar bé per donar la benvinguda a l’hivern i al fred! Ben calentonets amb els nostres guants, gorros i bufandes! Ens apropem a l’hivern a través de la manipulació i vivenciació dins d’un espai ambientat en aquesta època de l’any! […]

L’HIVERN HA ARRIBAT A P3! Llegeix més »

BONES FESTES!!!!

Estimades famílies, malgrat les circumstàncies, l’esforç de cadascú de vosaltres ha donat els seus fruits. Aquest any, a través d’un vídeo, hem volgut apropar-vos a l’escola per a que la pugueu veure des de dins. Podeu veure el vídeo des de els següents enllaços: EDUCACIÓ INFANTIL CICLE INICIAL CICLE MITJÀ CICLE SUPERIOR L’escola sempre oberta

BONES FESTES!!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut