CARNESTOLTES P5
QUE BÉ ENS HO HEM PASSAT ELS NENS I NENES DE P5 DURANT LA SETMANA DE CARNESTOLTES! SI VOLEU VEURE-HO FEU CLICK SOBRE LA IMATGE
QUE BÉ ENS HO HEM PASSAT ELS NENS I NENES DE P5 DURANT LA SETMANA DE CARNESTOLTES! SI VOLEU VEURE-HO FEU CLICK SOBRE LA IMATGE
Hola famílies, El dijous passat els nens i nenes de P3 vam anar d’excursó al Parc Güell. Va ser una sortida molt divertida on vam poder veure i descobrir moltes coses sobre Antoni Gaudí, el protagonista del nostre projecte. Vam veure unes onades molt especials, un bosc molt peculiar i una sargantana ben divertida. Després
Els infants de P3 anem al Parc Güell!! Llegeix més »