Educació inclusiva

UNA ESCOLA PER A TOTS
El model d’escola inclusiva és la nostra referència per aconseguir que tots els alumnes arribin a desenvolupar els seu màxim potencial.

Per què?
Perquè creiem que tots els alumnes han de gaudir d’oportunitats per aprendre i desenvolupar-se en el seu entorn natural, participant activament i esdevenint els protagonistes del seu progrés. Tots som singulars, únics i diferents. Cal aprofitar-ho eliminant barreres. És just, necessari i possible!

Com?
L’aula ordinària és l’espai de referència on tots els infants segueixen junts el seu procés d’aprenentatge. Emprem metodologies de treball que aprofiten i gestionen la diversitat, reforçades quan és possible per la presència de dos mestres dins l’aula i treballant en col·laboració amb les famílies.

Qui?
Tots els alumnes de P3 a 6è, l’equip docent i tots els professionals del centre.

Junts fem l’escola!