TALLER DE GREEN COSMÈTICS

Aquest trimestre estem realitzant un taller de cosmètica natural (Green Cosmètics) amb els alumnes de 2n i 3r de secundària. Estem aprenent i gaudint de l’elaboració de cosmètics sostenibles amb l’acompanyament de la Sonsoles Gallego, experta en cosmètica natural i ecològica, formadora i divulgadora. Hem elaborat sabó de mans, crema hidratant facial, desodorant en crema i bàlsam labial. Estem molt contents del resultat, ens han quedat uns cosmètics de primera. La idea és vendre els cosmètics elaborats pels alumnes la darrera setmana de desembre per tal de finançar el taller. Properament, us informarem de com i quan podeu adquirir els cosmètics de Green Cosmètics. Esperem que els gaudiu tant com nosaltres preparant-los.