Resolució del cas “Misteri a l’escola”

TROLA gràcies a la vostra incansable ajuda per recuperar el Pocaxixa ha aconseguit resoldre el cas. La culpable és la:

M.B. (Mònica Bonvehí)

Enhorabona a tots i totes aquells i aquelles que heu pogut descobrir el Misteri a l’escola.

Aquestes són les primeres declaracions dels agents de TROLA i la culpable confesa.

Solució del cas:

A la MB li encanten els entrepans de pernil salat, igual que a la CM, l’AJ i la IM (preguntant-los-hi per correu, elles us responien).

Les fotos de les sospitoses amb els números i lletres, només servien per presentar a les sospitoses. Les lletres i els números no tenien res a veure amb la resolució del cas. Igual que les imatges de l’aula de ciències (eren per despistar una mica i fer anar el cap, jeje).

En l’última pista es diu que s’ha trobat un cabell sense tenyir ni metxes, per tant, la IM (tenyit) i la CM (metxes) queden descartades.

Quedant només la MB i l’AJ. L’AJ fa un 41 de peu i, la MB malgrat ser alta només fa un 37.

Esperem que amb el joc hagueu passat una molt bona estona!!

Potser pròximament en presentarem un altre 🙂

1. Familia Francitorra Sànchez

Nosaltres també pensem que s’ha d’alliberar. Ens hem quedat una mica sorpresos quan ens hem assabentat que la Mònica és la culpable, tot i que ara ens quadra més tot.
    Gràcies als creadors del joc per fer-nos passar unes bones estones, recaptant pistes, compartint idees i sobretot amb uns bons riures.

2. LAURA I QUERALT FLO

Nosaltres no voliem pensar que fos la Monica .Pr potser es podria quedar a casa seva ,ja que com diu la Monica esta investigant per troba una vacuna ,i aixi podrem sortir de casa i tornar a l’escola .

A mes la Monica segur que el cuidara molt be,perque es molt bona

QUE TENIM MOLTES GANES DE TORNAR A L’ESCOLA.

Ha sigut molt guai aquest joc

3. Família Gudiño Jiménez

A la garjola! A la garjola! El pocaxixa es veu més prim que quan estava l’escola!
    Voleu dir que li ha estat donat de menjar???