Per Carnaval tot s’hi val!!!!

El passat divendres, l’alumnat de 6è va ser l’encarregat de transmetre’ns, a través d’unes coreografies, quines eren les consignes que ens proposava el Rei Carnestoltes: dur pijama, elements al cap, vestits d’esports, vestit amb peça de roba blanca o negre.

El dijous llarder d’I3 a 6è van fer una sortida als voltants del nostre poble, uns caminant i els més grans en bicicleta.

Ahir divendres pel matí va ser el Carnaval dels grans del centre. L’alumnat de l’ESO va participar d’uns tallers ben variats (cuina, ioga, balls, cinema…), amb una pica-pica i esmorzar a càrrec de l’AFA, i festa final al gimnàs on van exhibir diferents balls, amb un jurat de docents ben entregats a la labor!!! A la tarda, a la pista, la resta de l’alumnat va poder ballar d’allò més gràcies als seus companys que feien d’animadors i la Xaranga Màgic. En acabar, l’AFA va oferir berenar de coca i xocolata desfeta per tothom. La Xaranga Màgic va encapçalar la rua que portaria pels carrers del poble fins al teatre del Casal Català on van poder continuar la festa.