P5B: hem après a fer de científics

Aquest curs, els alumnes de P5B han après a gaudir de les ciències d’una forma diferent.  Cada sessió plantejàvem una hipòtesi (es plantejava un cas determinat partint d’un conte motivacional) i opinaven en funció del seu coneixement previ. Feien recerca del material necessari. Després experimentaven amb els diferents elements. Finalment, en base a l’experiència, raonaven i treien les seves pròpies conclusions.

Els temes que hem tractat han estat: sura/no sura, plantem, rampes, disolucions, classificació, el pes i els canvis d’estat.

Val a dir, que els nens i les nens han demostrat que tenen molt a dir, i que és molt important el desvetllar-los dubtes, qüestions… La única manera de crear un pensament científic, alhora que ajudar-los a madurar.

A continuació us facilito els enllaços de totes les sessions, amb vídeos i imatges del que hem realitzat. Gaudiu de l’experiència!!!

sura/no-sura plantem rampes disolucions classificació el pes els canvis d’estat

Núria.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>