Moltes gràcies per tot!!!

Ha estat un curs atípic diferent, amb els nens i nenes de p5 en dos grups i dos mestres, sense compartir espais, ni joguines,… però ara podem dir que l’hem superat amb l’ajuda de tots i totes.
Les famílies de P5 heu fet un regal molt especial als vostres fills/es, a les mestres i a l’escola. Ha estat molt divertit seguir les instruccions com una gimcana per acabar plantant un arbust al Jardinet de les olors, al Jardí del cor de l’escola… com vosaltres heu anomenat.
Cuidarem aquestes plantetes i estem segures que els vostres fills/es s’encordaran sempre que forma part del seu camí.
Moltes gràcies pel detall i per ser tan originals.
Gràcies també pel conte personalitzat que guardarem amb tanta estima.

Podreu veure fotos del moment cliclant AQUI