Misteri a l’escola

Us proposem un joc de misteri en el que la realitat i la ficció es barregen en una poció explosiva plena d’espurnes i enigmes. En aquesta pàgina podreu anar trobant les pistes i informacions que ens aniran guiant per descobrir tota la veritat d’aquesta història.

Tothom que vulgui pot ajudar-nos afegint comentaris en aquesta pàgina, compartint informació amb els vostres companys ja sigui als classrooms de nivell com entre vosaltres. Tota persona que ajudi serà benvinguda, ja sigui de l’escola com de veïna, amiga o coneguda.

Això si, ens aniria bé que feu una inscripció per saber quanta gent està col·laborant en el cas.

1. Arnau Aubets

Hem trobat aquestes sospitoses per les seves inicials:

Sospitoses:
    Alba Julià (6èA)
    Núria Palacios (secretària)
    Montse Bacardit (3rB) o Maria Barrosso (1rA)
    Imma Moreno
    Cristina Moreno
    Ariadna Claravall (3rA)
    Maite Montagut
    M. DP. ?? Qui pot ser??

2. Marco i Noèlia

Anem més tard, però seguir el joc.
    Sospitoses:

AJ: No sabem qui pot ser…
    NP: Núria Palacios
    MB: Montse Bacardí, María Barroso i Mònica Bonvehí
    MdP: Meli Del Pino
    IM: Imma Moreno
    CM: Cristina Moreno
    AC: Ariadna Claravall
    MM: No sabem qui pot ser….