La Marató

El proper 23 de novembre celebrarem una cursa solidària a favor de la Marató de TV3. Enguany recaptarem diners per dedicar-los a la recerca i divulgació del càncer.

Les famílies podreu venir a les 15:00 al pati de l’escola vestits de manera esportiva per tal de poder acompanyar als vostres fills/es en la darrera volta de la cursa.

Els alumnes pactaran els euros que volen donar en cada una de les voltes i que posteriorment hauran de recollir. Els dies després de la cursa, es posarà el número de voltes totals que hem aconseguit entre tota l’escola i el recapte que anem fent s’anirà posant a un espai on tothom el pugui veure.